CORDUNGAZ S.A. Cordun

NOTE: To use the advanced features of this site you need javascript turned on.

RAPORT PRIVIND ACTIVITATEA DE INFORMARE A CONSUMATORILOR la SC CORDUN GAZ SA in anul 2012 PDF Imprimare Email

 

 

I.

Domeniul şi modalităţile alese pentru desfăşurarea acţiunilor de informare a consumatorilor

 

Nr. crt.

Domeniu

Modalitate

Nr. acţiuni

1

Contracte de furnizare reglementată

Discuţii şi analize la Compartimentul de informare, individual cu fiecare consumator

156

2

Procedura de informare şi tratare a reclamaţiilor

Prezentare la Compartimentul de informare şi/sau cu alte ocazii ale întâlnirilor individuale cu fiecare consumator

973

 

II.

Numărul consumatorilor care se informează

 

Compartimentul de informare

Pagina de internet

Număr apeluri primite la numărul

telefonic dedicat consumatorilor

973

5

20

 

III.

Primele 5 subiecte, cele mai des întâlnite în apelurile telefonice ale consumatorilor, primite la numărul dedicat consumatorilor şi sinteza a modului de rezolvare a acestora

 

Nr. crt.

Subiect

Sinteza modului de rezolvare

1

Preţul gazelor

Conform contractului de furnizare cu explicaţii, adaptate modului de înţelegere a fiecăruia, privind transformarea din mc în MWh,

2

Penalizări pentru întârziere la plată

Conform contractului de furnizare reglementată cu accent pe necesitatea plăţii la termen. Ca urmare a rezultatelor pozitive privind informarea onestă a consumatorilor, în 2011 nu s-a aplicat nici o penalizare pentru întârziere la plată.

3

Modalităţi de plată a facturilor

Conform legislaţiei în vigoare. Pentru uşurarea plăţii facturilor casierul încasator se deplasează, în anumite zile şi locuri stabilite cu consumatorii, pentru încasarea facturilor.

4

Subvenţii la GN

Informare privind condiţiile şi cuantumul subvenţiilor, colaborarea cu consumatorii, primăriile şi instituţiile statului pentru simplificarea procedurilor în favoarea consumatorului

5

De ce se scumpesc gazele naturale, când și cu cât se scumpesc

Explicaţii luate din documentele ANRE si ale guvernului

 

IV.

Primele 5 subiecte, cele mai des întâlnite în petiţiile scrise ale consumatorilor şi sinteza modului de soluţionare a acestora

 

Nr. crt.

Subiect

Sinteza modului de rezolvare

1

Nu au existat petiţii scrise

 

Data: 28.02.2013

Director General

ing. Timofte Vasile